Mer jobb = mer pengar!


Tog ett extra pass idag, det har varit dött idag så det har varit lätta pengar. Annars har jag inte gjort mycket idag, kom hem, gick till hästarna, lagade mat och nu sitter jag här framför tv:n. Ska se CSI vid 21.00 och sedan Prison Break. Man hinner inte så mycket mer än att göra allt det vardagliga när man jobbar.  Nu har jag en veckas ledighet att se fram emot om inget extra pass dyker upp då ska jag ta extra hand om hästarna och mig själv.

Vi på Mc Donald´s önskar alltid våra gäster i drivern en trevlig kväll eller en bra dag eller något liknande. Idag, klockan var väl inte mer än 16 så skulle jag önska en gäst något trevlig och visste inte vad jag skulle säga. Eftersom det blivit mörkt kändes det helt fel att önska någon en trevlig dag men klockan var inte så mycket så det kändes även fel att säga "ha en bra dag". Så vad säger man och man ska inte säga "ha en bra fortsatt dag" för det blir bara fel när man ska säga det mitt i stressen. ( ? ) 

Love/S`

Kommentarer
Josefinaaa säger:

Bytt blogg minsann:) haha forstod halften av vad du skrev om driven men skulle tro att han en trevlig kvall eller eftermiddag skulle funka:) kommer efter tolvtiden, kanske halv ett pa torsdag, funkar de?:) aja ringer dig imorrnkvall, eller messar, mobilen ar tom nu:(

2008-11-11 | 21:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback