elva A


Italien.

Gaah, när började tiden gå såhär fort? Hinner inte göra någonting längre. Varför måste det alltid vara antingen eller, kan det inte vara lagom någongång. Nu när jag inte sitter hemma hela dagarna räcker inte tiden till något annat än det nödvändiga (Äta frukost, jobba, träna, duscha, laga mat, äta och seen har jag cirka en timme att spendera hur jag vill och den måste jga nog plugga lite på, hm)

Imorgon ska jag hinna med jobbet, städning (är ett kaos här hemma), plugga och lite pyssel med mina bilder. Får väl göra flera saker samtidigt för att det ska hinnas med..

Bara massa klagande nu tycker jag! På onsdag åker vi ut till landet och hälsar på hästarna som ska ridas och avmaskas. Det ser jag fram emot! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback