I´m in love in Bergamo

Nu är Italien avklarad och jag har haft (ännu en gång) the time of my life! För er som inte vet har jag varit där på återträff arrangerat av Svensktskolfoto. Har haft tre dagar där och ett fullspäckat schema..



I måndags..

Besökte vi en vingård (Castello) och OJ vilken omgivning, så vackert. Förutom att fota fick vi en guidad tur genom ägorna och så fick vi självklart provsmaka på vinet de tillverkade där. Hade en jätte mysig dag på "slottet"..

På tisdagen..

Tog vi våra kameror på promenad upp i bergen där det ligger en gammal stad. Tänk er Stockholms gamlastan och Notredam (eller hur de nu stavas) då är vi där. Jätte fin arkitektur!

Och sista dag. Onsdagen..
Det kan vi ta en annan dag. Vi hade mycket fritid och den spenderades åt mer foto, fast lite annorlunda mot resten av resans fotografier..

Nu ska jag gå in på bloglovin och titta vad jag missat. :) 

Kommentarer
EMELIEJR [en personlig fotoblogg] säger:

SV: Man kommer till en error-sida... Ska se om det funkar nu.

2010-04-29 | 21:32:32
Bloggadress: http://emeliejr.blogg.se/
AMANDA FALK säger:

gud vad läckra bilder :D

Ha en mysig söndag!

2010-05-09 | 12:58:41
Bloggadress: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback