i natt blåser sanningen genom staden

En sen natt på jobbet. Satte mig i bilen strax efter halv fyra när de släckte ner all gatubelysning, inte för att den behövdes men då kände jag mig ganska trött och sliten. Ikväll/natt har varit min värsta kväll någonsin samtidigt som den har varit ganska bra. Hårt arbete, lång arbetstid fast tillsammans med ett underbart gäng har jag faktist överlevt.
Visste ni att man skrattar mycket när man är trött? Jag vet det.. ;)

Nu ska jag sova. Hoppas på bra väder imorgon så jag kan fotografera. Väck mig runt tio, elva.. okej?!
Natti natt.

Kommentarer
Jokiee säger:

Väckte dig ju:) Men du lät inte såååå glad över de.P

2009-05-27 | 23:27:01
Bloggadress: http://jokiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback