"Baby, come and light my fire!"

Helgen bjöd på mycket gott och ont. Jag, Simon och Jossan bestämde oss för att göra någonting annorlunda så vi tog oss in på trappan. Var länge sen jag var där men kul med "nya" ställen för man vet inte vad man kan förvänta sig.  Nya ställen = nya konstiga idéer. Kvällen slutade med tango, nya ansikten, medelanden på kroppen "Baby, come and light my fire!" och en promenad genom stan..

"Är huvudet dumt får kroppen lida", brukar man ju säga men jag brukar också säga "vill man vara fin får man lida pin". Vår promenad hem genom stan resulterade i en förkyld Sandra så nu är det C-vitamin och varma bad som gäller.

Idag vaknade jag av att Olivia satte sig och kollade på pippi långstrump innan det var dags att gå till dagis. Spenderade natten i stan hos Lojsan i hennes liggsoffa. "Jaa, antingen ligger man i den eller så ligger man i den". Somnade om efter pippi iallafall och gick upp ett par timmar senare där frukosten stod klar ute i VÅRsolen. :)

Nu återstår ledighet! Vad ska jag göra?!

Kommentarer
Rebecca säger:

Sv: Tack så mycket :)

2009-03-16 | 17:23:23
Bloggadress: http://augustchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback