Tiden går fort när man har roligt..


Det blev inte riktigt som vi tänkt oss men vilken lyckad alla hjärtans dag kväll vi fick! Började kvällen hemma hos Lojsan med lite ( ? ) vin och mycket prat om allt och ingenting. De timmarna vi spenderade hos Lojsan gick jätte fort och snart var vi påväg till Palace. Mycket dans, ett par shotar och massa mingel sen var kvällen slut och vi promenderade efter många om och men hem till Lojsan igen.. Tiden går fort när man har roligt.

Några timmars sömn fick jag iallafall och sen var det dags att gå upp och åka till jobbet. Jobbade dock bara tre timmar men de är mina tre längsta timmar någonsin! Ska traska till hästarna nu och sen ska jag nog gå och lägga mig, har en del sömn att ta igen. 

..
Tack för rosen raring!

Kommentarer
Eve säger:

Svar : Tack så mycket :) Jaa, det är enkelt och snyggt!

2009-02-16 | 16:31:30
Bloggadress: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback