Lyx i vardagen


Ännu en lång dag på jobbet, 9-17. Har haft roligt på arbetet idag, allt har gått bra och folket har varit på bra humör. Efter jobbet gick jag ut till hästarna och umgicks lite med dem. När jag var på väg in kom grannens katt och jamade maktlöst efter mat. Han var jätte hungrig eftersom grannarna varit bort hela helgen och ännu inte kommit hem.  Så jag gick över och hämtade matskålen i deras uthus och fyllde på den och när jag är påväg tillbaka så kommer de uppkörande på gården. *Pinsamt* Men våra förstående grannar tyckte bara att det var bra, tur det..

Kom precis upp från ett varmt bad. Tänkte att jag skulle unna mig själv lite "lyx" så jag tände ljus, la en ansiktsmask och hårinpackning med en Gossip Girl bok. Känner mig mycket mer avslappnad nu.

Ikväll kommer niclas, misstäner att han kommer att komma snart. Vi ska se Hemma bäst som går ikväll och mysa med lite toast eller något liknande..

Love/S´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback