Har inte fått mycket gjort idag

Vilken lat dag jag har haft idag. Två dagar kvar av min ledighet och har jätte mycket kvar på min TO DO lista kvar att göra. Får se om jag kan få med mig mamma ut på en långpromenad med hundarna ikväll.. Är det fint ska jag ta med kameran och ta kort på vår fina gran på gården, den lyser så fint..

Kvar att göra:

 * Rengöra bilen
 * Motionera hästarna
 * Frisören
 * Köpa de sista julklapparna
 * Sola
 * Långromenad med hundarna
 * Julstök hemma
 * Julmys på arbetet

Har en punkt till att lägga till men det är inget måste innan jul. Köpa en klänning till Annas avskedsparty. Ska kika lite på stan imorgon om jag hittar något fint.

Ikväll är det CSI och sedan Prison Break som gäller.

Love/S´


Kommentarer
Louise säger:

När går du på julmyset?

Jag o benji ska dra efter tre, vore ju mys o gå tillsammans :D :D :D

2008-12-15 | 18:34:29
Bloggadress: http://singelmorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback