en bra start på tvåtusentio

Nu ÄNTLIGEN står stationära datorn hemma i lägenheten så nu blir det fler inägg och bilder. Har även fått ett LITE bättre photoshop så nu ser jag fram emot att få lära mig göra riktigt fina bilder av redan fina bilder..


Från hästarnas hage igår kl;12.00..

På tisdag åker jag till Habo och hälsar på Emilia, ska bli så roligt! Och efter det är det endast tre veckor kvar så åker jag och min älskling till Gran Canaria och solar oss i två veckor. Hur bra låter inte det? Låter som en bra början på tvåtusentio i mina öron..

Kommentarer
Neah säger:

Sv: Ja, men visst e det lite mindre än 5 tusen och så mkt grejer som ändå är behövligt :)

Fast först måste jag ju skaffa fram pengarna!

Men visst e det kul att köpa lite grejer till kameran :D



Vad har du för kamera föresten?

2010-01-03 | 23:23:33
Bloggadress: http://linnealjungberg.blogg.se/
Anonym säger:

jätte fint kort :)

Godmorgon :)

Har du sovit gott?

Kramar

2010-01-04 | 01:43:44
Bloggadress: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback