Varning! Långt inlägg..

Och så var kryssning nummer två avklarad.. Vad ska man säga om den då? Den bjöd väl på både gott och ont, eller vad man säger. Kryssning numer tre har vi redan börjat planera, slutet av maj då bär det av  igen!

Mina grabbar och jag började förfesten redan på bussen upp till Stockholm. Alla förutom Lars som börjat redan lagom till frukost. ( ? ) Tax freen var det första vi besökte när vi kom på båten. Lite party i hytten, lite dans på dansgolvet, lite springa omkring mellan alla intressanta människor man träffade. När jag tyckte det var dags att lägga mig så fick jag nattbesök av självaste Kapten Mmmmorgan! Vi gick till Kapten M´s hytt och deckade där, trodde jag men nattbesöken fortsatte i deras hytt också ända tills sju på morgonen.. ZzzZZz.

Två melodier eller någonting kommer att finnas i mitt huvud en längre tid framöver. "When I grow UP, tada da da da da DA" och "Ööö ö ö ö ö ÖÖö". Ja Partystämning säger jag bara, vi är lättroade. OCH Herrejisses vad dåliga raggningsrepliker vissa killar kör med. "ÖH, vet du vad klockan är?" TVÅ gånger från samma kille.. Ingen av dessa gånger kändes lockande ens att hälsa.

Idag vaknade jag vid halv 11 ( ! ) pigg som en primaballerina. Mitt mål idag har varit att inte låta Kapten M sova, han ogillar nog mig nu men jag var road iallafall. Själv sov jag på bussen hem med hörlurarna i öronen och huvudet på min bästa väns axel. Det behövdes, för precis som kryssning numer ett var jag trött, utmattad, sliten men väldigt nöjd och harmonisk så att somna var inget problem alls.
 
Kom just hem och en nörd som jag är så satte jag på datorn direkt och loggade in på msn. Det första Jessica skrev var..


"Dags å festa till snart igen sandra?? :P

Vi måste börja få lite rutin på det här nu"


Sen skrev Lollo..

"Ska du med till Trappan på lördag?"

Kul att jag alltid räknas med nu förtiden. I just love it!

Får se om lite kryssningsbilder tittar in i bloggen i ett senare inlägg men kan inte lova något.
Puss & Godnatt.

Kommentarer
Jokiee säger:

åhhhh!:)

2009-03-23 | 00:11:22
Bloggadress: http://jokiee.blogg.se/
Bothén säger:

haha capten morgan =)

2009-03-23 | 19:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback