Mys helg


Fredag: Det vart en myskväll hemma med Mams, Paps, Lillebror och Mickis. Åt namnam mat. Färgade bort min utväxt, så himla skönt att äntligen inte se gråhårig ut i hårbotten längre. Tog hål i örat på lillebror, jag och mickis fick oss många skratt. Såg på film, underground kanske den hette ( ? ). Sen somnade jag i hopp om en mer intressant lördag..

Lördag: Jobbade ett par timmar på dagen, skönt att vara tillbaka igen efter en veckas ledighet. Jag hade klockförbud (fick inte titta på klockan) och det gick inget vidare, tiden gick sakta framåt. På kvällen fick jag besök från Stockholm. Vi åkte ut till landet, åt och åkte sedan lika fort in till stan igen. Träffade Jessica och company i stan sen bar det av till Hugo. Njaa, måste säga att hugo inte riktigt är min grej..

Söndag: Spenderades i sängen. Framåt kvällen vart det arbete, tungt var det efter endast 5 timmars sömn. 

Ne, nu är mina ögon väldigt tunga och ska inte tala om hur trött, sliten och utmattad min kropp är men efter en bra helg är det värt det. Imorgon eller senare idag ska jag sova, sova och sova..

Kommentarer
Bothén säger:

Nah, Hugo va inte så mkt att lägga på minnet... Men annars va de kanske de ;)

2009-03-02 | 17:02:46
Anonym säger:

Jo värmen får gärna komma nu! Mm, har funderat på att köpa ett par snart... vet dock inte vilken färg =/ hehe. Kram!

2009-03-03 | 10:17:39
Bloggadress: http://neeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback