Rastlösa jag hittade några frågor att svara på..

Vem ringde dig senast?
Svar; Jossan
Vem kramde dig senast?
Svar; My secret friend
Vad har du för bh på dig just nu?
Svar; Sport BH
Vad har du för trosor på dej just nu?
Svar; Blå
Vad står det i ditt sjätte sms och ifrån vem?
Svar; Du, jag och Larsa 18 dagar kvar ;) (Erlandsson)
Vad brukar folk få för intryck av dig?
Svar; Partypingel..
Har du någon gång klätt dig horigt?
Svar; Hur klär man sig då?
Har folk kallat dig slampa?
Svar; Ja
Har du kallat någon för slampa?
Svar; Det har nog hänt.
Använder du parfym?
Svar; Ibland
Har du slagit någon riktig hårt?
Svar; Jo men inte med mening..
Vad brukar du få mest komplimanger för?
Svar; Mitt hår..
Vilka slags killar faller du för?
Svar; Långa, vältränade, sportintresserade.
Kollar du på först hos en kille?
Svar; Utseendet. Ögonen är viktiga..
Vill du ut på fest nu?
Svar; Alltid!
Vad är klockan?
Svar; 23.18
Är du singel?
Svar; Ja..
Vilken färg har din mobil?
Svar; Svart
Vad ska du göra nu?
Svar; Sova snart
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?
Svar; Ja, vill inte bli besviken..
Är du social?
Svar; Det händer..
Känner du att du orkar en fråga till?
Svar; Visst..
Vad tänker du när du vaknar?
Svar; Redan?




Kommentarer
Stephanie | svar säger:

Ja precis. Börjar bli så less på alla alla trökiga vinter kläder.

2009-03-04 | 09:36:15
Bloggadress: http://stephanieee.blogg.se/
Jokiee säger:

Bloggen vart jättefi:D

ja ska ta itu med min idag tror jag:D

Eller så ska jag ut promenera:) Vet inte än!:P:D

2009-03-04 | 10:50:37
Bloggadress: http://jokiee.blogg.se/
Anonym säger:

var så uttråkad så jag snodde några frågor från dig ;)

2009-03-06 | 10:45:27
Bloggadress: http://neeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback