Helg = Relax

Utan en flaska relax är det ingen riktig helg. Hade tänkt ha en vit helt men No Way! Inte Sandra inte.. 

Vet inte vart jag ska ta vägen? Simon, Flisans schlager/inflyttningsfest eller ut på landet  och sen till krogen. ( ? ) Men börjar bli en plan i huvudet.. Först Simon, se film, äta och dricka lite vin sen kanske vidare till Flisan och sen kanske en utgång. Det låter väl okej? Då hinner jag träffa alla och chansen minskar att jag missar något roligt. Men mina planer brukar alltid ändras så vi får se vad kvällen bjuder på, lika spännande varje gång.

Humöret är på topp, det här kommer bli en toppen kväll..


Kommentarer
Mandy säger:

tack takc!



Läget med dig?

2009-03-15 | 11:28:29
Bloggadress: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback