Mitt lyckopiller


Nu är det officiellt att jag och Niclas har gjort slut men vi kommer fortfarande att vara vänner. Han är faktist en av mina bästa vänner. För er som är nyfikna. Varför? Vi ville helt enkelt olika saker. Det har varit "dåligt" en längre tid och det kom inte som en jätte chock. Självklart är jag väldigt nere för det känns som min trygghet lämnat mig. För ett tag sedan mådde jag ännu sämre, det kändes som jag skulle spy och jag ville bara gå under jorden.

Fick ett sms av och jag blev genast på lite bättre humör. (Tack för att du finns där båda dåliga och bra dagar.) Mitt adrenalin började pumpa och nu ser jag faktist fram emot allt vi planerat att göra tillsammans. Vi kommer att ha så kul på dansgolven. Vem kan hantera oss när vi sätter igång lixom? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback