Helgen


Fredag: Myspys ute hos grabbsen i Mauritsberg. Vin, prat, ännu mera vin, öl, stå på huvud och stå på händer. Ja, det spårade ur lite kanske (?) men många skratt blev det.

Lördag: Vaknade i grabbarnas underbara hus med ljusa rum och stora fönster. Jag och Jossan åkte in möte upp de andra och satte oss på bussen till Stockholm. Klev på färjan och gick ner till spa-avdelningen och relaxade lite. Upp till resturangen där vi åt fläskfilé med potatis, så gott! Sedan bar det av till hytten för att fixa inför kvällens bravader. Tog inte alls länge innan vi hittat annat trevligt sällskap att umgås med. Det var en lyckad dag!

Söndag: Myspys säger jag bara. ;)


 Bilder kommer, bilder kommer..

Kommentarer
Jessica säger:

Va kul :) vad gjorde du då? Var du ute och firade eller?

jag var ute i Norrköping förra helgen. :D Jag måste säga att pubarna inte håller samma standard som när vi är där :D



Med Jessica är det bara bra. Lite hängläpp för att det är världens snöstorm ute nu. Är det inte dags för sol och bad snart?

Vad gör Sandra nu för tiden då? Jobbar du kvar på Donkan oså? kramar

2009-02-09 | 00:07:26
Bloggadress: http://jessicaessen.blogg.se/
Jokiee säger:

Åh vart kommer bilderna från? facebook såklart nu ska de smygas in o tittas:)

2009-02-09 | 10:44:18
Bloggadress: http://jokiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback