Allt och inget, fast mer än ingenting

Tittade igenom de senste inläggen och insåg att jag knappt skrivit någonting. Mestadels bilder i inläggen men vi får hoppas att det är som man säger, bilder säger mer än 1000 ord. Har varit ganska upptagen och inte hunnit skriva det är anledningen..

Den senaste veckan har innehållt allt och inget. Mitt humör har pendlat men har alltid haft ett par stjärnor som lyckas få mig att skratta och må bra igen. Har tagit årets längsta promenad med fröken Essén i det underbara vädret, tror på fler såna i framtiden. Jag, Jossan och krokeks tjejerna har haft premiärgrillning, väldigt mysigt och trevligt. Sen har jag spenderat min helg i det vackra huset vid sjön. Mera grilla, vin och lite party styrdes upp där..

Efter en långhelg som denna är jag ganska trött och sliten igen. Så det här inlägget blir inte längre än såhär. Ska snart åka och hämta Jossan. Vi ska ha en typisk söndagskväll ihop, titta på film och prata om helgens bravader eftersom vi inte spenderat den tillsammans, kors i taket säger vi. Imorgon ska hästarna verkas och sedan blir det lite ridning. Håller tummarna för bra väder..


Kommentarer
p u s s y d o l l säger:

Sv; Tack, va gooo du är :D

2009-04-05 | 19:13:32
Bloggadress: http://pussydoll.blogg.se/
Dragana säger:

Det kan ju vara väldigt skönt med en del bilder på bloggen också. :) Man kan inte alltid orka skriva.

2009-04-06 | 16:49:00
Bloggadress: http://iseedee.blogg.se/
Katya svarar säger:

sv: ja det är det, men jag tycker att man ska försöka ändra sin inställning innan man ändrar sin kropp. För om det beror på dåligt självförtroende så är det ju bättre att jobba med det innan man lägger sig under kniven. Men om man har försökt och fortfarande känner att man MÅSTE ändra något, ja då är det bra att det finns ett sånt alternativ.

2009-04-06 | 20:52:20
Bloggadress: http://katyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback