just drive, drive like you have nothing to lose


Lite snabb körning till jobbet idag. Kände att jag inte fått tillräkligt spänning i helgen så var tvungen att leva ut den lite extra. Brum, Brum.. Vad fort det gick, ellerhur Pontus? ;)

Verkade som jag hade fått haft mitt roliga för dagen när jag kom till jobbet. Åh, vad dagen gått sakta och vad mycket det varit att göra. Var ganska roande att åka hem sen efter nio timmars arbete. Brum, brum som en liten bil..

Mamma börjar bli orolig.
M - Sandra, är allt som det ska? Mår du bra?
Ja, varför skulle det inte vara bra? Jag lever bara livet fullt ut.

Ikväll blir det lugnt ska äta fil och lyssna på Lady gaga.. Känns som att jag inte använt kameran på evigheter så imorgon kanske jag ska ta ett par bilder igen. Hoppas på fin fint väder!

Kommentarer
Jokiee säger:

haha hatar den låten..låter som en knarklåt. Men du. vi måste ta reda på rallygrabbarna vilka dom var;) Ta ett race:) På en väg du redan kan såklart;) haha är hon orolig igen alltså:P hur kom det sig?:P

2009-04-20 | 23:51:07
Bloggadress: http://jokiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback