Skratt efter skratt gör att man blir trött!

Barn tar verklingen energin ifrån en! I helgen har jag och Jessica varit värdinnor. Vi har delat ut ballonger, haft lotterier och haft en målartävling. Vi har haft så roligt ihop med de små liven men vad trött och utmattad jag har varit efteråt. Jag har varit så trött  att jag somnat så fort jag lagt huvudet på kudden, känner mig fortfarande lite sliten. Det har varit så värt det för OJ  vad många skratt vi fått oss i helgen.

Idag har jag dock varit ledig, det har varit så skönt. Har besökt hästarna, tittat på film och hjälpt Martin att vara bonde. Jag har sett världens största tjurhuvud. HJÄLP, vad stor han var, eller är!

Nu har jag tre stängningar att se fram emot sen är det helg!

Love/S´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback