Minnes förlust?


Sitter och funderar på vad jag gjorde igår me nvad gjorde jag igår? Det första jag gjorde när jag vaknat till liv var att ta mig ut till hästarna. Hade bestämt mig att de skulle få motionera trots regnet. Eftersom vädret var som det var tog jag ut båda hästarna samtidigt, satt på Jasen och Pärlan fick vandra efter. Det vart en trevlig liten tur även fast vädret sa nej. Sen minns jag inte så mycket av gårdagen. :/ Slutade iallafall hos Niclas där det vart lite filmkväll..

Idag har jag varit hos Mia, min hovslagare eller rättare sagt hästarnas barfotaverkare. Var där och hjälpte till i deras butiken inför helgens jippo. Kom hem lagom tills det var mörkt och nu sitter jag här och kollar runt på internet. Ikväll blir det kanske lite mat ihop med Martin får se var det bär av antingen Husby Pizzeria, Björnö krog eller Arkösunds Grillen. Är hungrig hoppas han ringer snart.

Love/S´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback