Helgens bravader

Helgens bravader: NONE!

Ne, precis som många andra är även jag lite små besviken på helgen. Det har varit en ovanligt tyst och stillsam helg och jag kan inte ens skylla på att jag jobbat. Vad håller på att hända med mig? I fredags var det idol fredag hemma hos Niclas det börjar bli lite av en tradition. Därefter somnade jag.

Lördag fm spenderades med Mia och hennes western vänner i butiken. De hade en officiell ny öppning av butiken. Sedan bar det hem och små pysslet i hemmet sattes igång. Städade även igenom min garderob, vek kläderna i fina högar så nu är det prydligt i min garderob. Kvällen spenderades med vindruvor och klementiner framför Tv:n.

Idag har jag varit ute och ridit igen, det var ett tag sedan men kom ut idag med mamma. Det gick bra och hästarna tycktes också tycka att det ar skönt att komma ut och röra på sig. Sen kom det efterlängtade skitvädret och efter det har jag hållt mig inne och inte gjort någonting roligt.

Imorgon är det jobb som gäller, längtar faktist efter att få jobba lite nu efter en veckas ledighet.

Love/S´


Kommentarer
Jokiee säger:

Man har åtmisntone något att göra när man jobbar..Julfesten den tolfte, vi kommer hem tre på natten, jag jobbar 10-20 på lördag. Vill du göra en standin på cg en lördag?:) Party med jobbet blir ett måste:)

2008-11-16 | 18:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback