En mycket att göra dag


Var tidigt uppe imorse, 8.30, dags att vända tillbaka dygnet efter helgens sena nätter. Idag har jag haft en mycket-att -göra dag. Gick som sagt upp tidigt för att ta en sväng på hästarna tillsammans med Hanna. Idag red jag Pärlan, väldigt ovant kändes det att sitta på henne men det gick fint efter lite protester. Kom in tre timmar senare och städade mitt rum riktigt ordentligt. Sedan åkte jag och mamma till husby där hon var hos läkaren och jag var och solade, måste bli lite brun till nyår. (Föresten har kanske någonting på G nu Jossan!) Sedan bar det av hem och har precis ätit en god curryrätt, yammi.

Ikväll är det CSI och Prison Break med lite skumtomtar som gäller!

Love/S´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback