En lite ovanlig helg


På fredagen dök ett extra pass upp på jobbet och det tackade jag inte nej till. Slutade vid 20 och åkte och plockade upp Niclas och sedan vidare hem till mig. Eftersom niclas börjat tidigt var han trött så han gick och lade sig tidigt. Själv var jag inte alls trött så jag började se på serien 90210, det slutade med att jag såg åtta avsnitt och gick och la mig på lördagmorgonen..

Trots att jag varit uppe så länge var jag uppe tidigt och gick ut till hästarna. Flyttade deras hö-automat till ett lite mindre lerigare ställe. På kvällen gick jag Niclas, svärmor +kille till svärmor till bygdegården där det hölls en pubkväll. Trevligt var det och gamla bekantskaper träffade man. Världen är liten ibland..

Idag har jag och Niclas rivit bort hans gamla tapet där det ska upp lite lila färg istället. Tror hans rum kommer att bli mysigt det blir ett lila/grått rum. Lila tapet och grå/svarta sängkläder. Får se om vi hinner klart till jul som vi tänkt..

Love/S´

Kommentarer
Jokiee säger:

Oj o vad du har hunnit grejer:) Nu är jag ju givetvis nyfiken på både nya bekantskaper och vad du tycker om serien, går den att ladda hem nu alltså? Jäklar vad jag kommer ha serier när min dator är på humör igen;) Duktig du har varit som flyttade hö-automaten! :D Jag ahr köpt nya skor att rida i.........(A) Med ULL i ! gaah:)

2008-12-08 | 16:41:54
Bloggadress: http://jokiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback