Ändrade planer


Dagen blev inte alls som jag tänkt mig. Vaknade vid 13.00, väldigt ovanligt för att vara mig. Då kände jag att dagen redan gått så jag, lillebror och Mickis åkte in till stan istället. Först  till system bolaget för att bunkra upp inför nyår, sen maxi där jag hittade örhängen och ett par söta trosor, endast 39.50 kr totalt. Sedan till Media Markt där jag köpte Batman - The Dark Night som ska ses ikväll..

Imorgon ska jag åka och sola och sen hem och pyssla om mig själv. Ska förbereda lite inför nyår också. Vad ska ni göra på nyår?

Kommentarer
Johanna säger:

Låter som bra planer för dagen... =) Själv vet jag inte vad man ska hitta på på nyår. =)

2008-12-30 | 13:38:48
Bloggadress: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback